onsdag 4 februari 2009

Hej

God kväll mina herrar, Joel#2(föredrar att kallas Ryttarn) gör entre, och det är med en ödmjuk inställning och attityd.
Till att börja med tycker jag Joel#1 kan lugna sig lite med kritiken mot Arshavin. Googla "Kasta sten i glashus" och du hittar en bild på Joel E. Har jag sagt något om DJEMBA-DJEMBA?.... Nej just det! Killen spelar för övrigt i norska ligan och jobbar på Rema 3000 numer. Platsar tyvärr inte. Diego Forlan? Hallå! Juan Sebastian Veron? HALLÅ! David Bellion? HALLÅÅÅ! Skulle kunna ha en hel startelva med bara floppvärvningar. Målvakterna som United avverkat orkar jag inte ens nämna. Två ord räcker; Shagger Bosnic.
Men nu ska vi inte vara såna. Jag är tacksam att jag får dela rum och blogg med adeln från Bollnäs. Ser fram emot en hård helg 12-14 februari. Finns mycket roligt att se i denna underbara stad. Vi kan till exempel visa er det stuprör som kunde tagit livet av Eriksson en kall tisdagnatt i december.
Tyvärr måste jag avsluta inlägget här då jag tänkte fortsätta mitt M.A.S.H-maraton tillsammans med Mustafa Mohamed (Muhammed?!) aka Musse. Återkommer så fort något kul dyker upp.
Tack för förtroendet att skriva i bloggen. Jag ska vårda förtroende ömt och omsorgsfult, som ett litet barn. Det lovar jag.

Väl mött
Ryttarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar