söndag 1 februari 2009

He på de!

Har precis avslutat ett långt samtal med den lgendariske Halvarsson. Vilken kung! När han inte spacklar ligger han med Cindy Crawford på en vattenskoter. Hatten av för dig H!

I helgen hände det som jag alrig trodde skulle kunna hända. Ungefär lika troligt som att Kurt Jansson skulle ta över Real Madrid. Joel Eriksson köpte längdutrustning!!! Efter en lång och seg övertalningsprocess från mina kära klasskamrater tog jag mig till mod tillsammans med min far och inhandlade ett par sjukt snabba Fischer skidor med tillhörande salomonpjäxor och swixstavar. Senast jag stod på ett par längdskidor var när jag som tanig sjätteklassare slutade två i Kilaforskolans skolmästerskap. Snacka om att tagit sig vatten över huvudet! Eller?

Annars har helgen varit sjukt lugn. Haft finbesök av min mor och far som lagat mat och skött om mig. Ibland känns det som om man forfarande är tolv år! :) Det enda uppseendeväckande som hänt är att farsan fick p-böter. Farsan: "Fan va onödigt! Vet du hur många snusdosor man kunde köpt för 600 spänn".

Ikväll ska jag och Ryttarn spela korpmatch i innebandy. Inspel i mitten!

Hörs / JB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar