tisdag 27 januari 2009

Vad är det för djur här till höger?

Era jävla jokermössor! Ingen skriver ju här och jag vet varför. Jag gav er fel lösenord. Man loggar in med min hotmailadress som är joeleriksson7@hotmail.com och lösenordet är något som ni alla är om ni inte är jokermössor. Det vet ni va? längst ner på skalan på blip.se! i pluralform. Ni som inte fattar kan ju ta upp mobilen och ringa mig. Eller djungeltelegrafen;)
Jag sitter nå på skolan och disskuterar om marxisimen och calvisnisterna. Låter kul va? Ikväll blir det fotboll med Ryttarn. Ska se united! Igår fick jag en arsenaltröja av en klasskamrat(Tysken) som varit i Thailand (nämen?). Kände mig smutsig när jag bara den och har idag duschat fem gånger för att bli av med den otroliga odören som tröjan gav mig! Skämmes!
Saknar er grabbar. När blir det en riktig reunion????

Allt det här hade jag inte behövt sagt e....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar