onsdag 28 januari 2009

Hysa framtidstro

A hej, Det här vara Andreas Halvarsson.


Dagen D som vi alla vet skedde 1944 när allierade landsteg i Frankrike och stränder namngavs efter olika städer i USA. Jag benämnder denna Dag för Dagen D då den inleddes med Dugga skrivning i Nek A. Skriv salen var som stränderna, pennor flög i luften, rekylerna av avbrutna stift, rök från radergummin och nästintill blod som färgade proven efter idigert tänkande och kodade svarsblad.


Denna blogg har lysande utsikter och jag kan yttra mig för alla tre att vi hyser god framtidstro av skratt och sjuk fantisering.

Jag vill framföra ett förslag att en form av anslagstavla liknande en citatsamling skapas på denna sida då en mångfald av citat myntas genom historien.


Jag vill härmed deklarera att jag har dikterat klart.


/Andreas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar