onsdag 17 juni 2009

Agia Napa, Va fan hände?

BABY!!!!

En av de bästa resorna ever är nu lagd till historieböcker. Klappat och klart, det feta damen har sjungit, ridå, skjut mig!! Vemodet ligger som en våt duk över allt jag gör. Jag vaknar kollar till vänster om mig och hoppas in i det sista att det är den ljuva bilden av en bakfull Björn som möter mig men icke. Jag tittar ut tror mig se thailändskan jobba som aldrig förr men icke. Det är över, finito. Veckan har passerat lika snabbt som Layla K s karriär och jag tänker: Va fan hände?

Svaret på den frågan är enkel: ALLT! Resan innehöll allt man kan tänka sig få ut av en charter med några av sina bästa vänner: Fest, tjejer(och vilka tjejer), Sol, bad, fotbollssnack, skitprat(mest hela tiden) och slutligen total jävla fucking eufori! Vi har levt vad de tribaltatuerade killar med innebandyfrisyr och efterfesten T-shirtar kallar charterdrömmen.
Jag fick länge försvara vårt val av destination utåt och jag måste personligen erkänna att jag själv många gånger tvekade. När det nu är över ångrar jag det inte en sekund. Jag har träffat så sjukt sköna människor som verkligen förgyllt vår resa med den högsta karaten som marknaden erbjuder. Tack till er!! Men framförallt tack till Lightning Lindh och Cockroach Björn! Ni är fan strawberry dekadens rakt igenom! Forver Utd!

Elfanten kommer inom en snar framtid lägga upp en del dekandenta bilder som ni inte får missa. Slutligen vill jag dra ett citat som kan sammanfatta vår resa:

"Vi trodde vi gjorde något skitbra men i själva verket undrade vi vad fan vi höll på med"
/ Christian Falk om Imperiets storhetstid under 80-talet.

Peace out A-town/
JB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar